Subjektyviai apie “Svajonių Vestuvėms” parodoje “Moters Pasaulis”

 

Parodų sujungimas į vieną parodą

Na visų pirma, įdomus sprendimas šiuo nelengvu laikotarpiu sujungti keletą parodų į vieną ir taip bandyti gauti maksimalią naudą keletui parodų. Atrodytų, kad taikoma būtent į vieną ir tą patį vartotojų segmentą – moteris. Tačiau, ne visai taip yra. Žinoma, dalis moterų įeina tiek į vieną, tiek į kitą segmentą, bet bendra dalis nėra tokia didelė. Segmentų neatitikimą iliustruosiu pavyzdžiu. Teko matyti vieną gerokai susinervinusį ekspozicijos “Svajonių Vestuvėms” dalyvį. Jo buvo paklausta, kaip sekasi? Atsakyta, kad pagrindinės lankytojos - pensininkės, kurios aktyviai atakuoja jo stendą, tačiau sunkiai tikėtina, kad joms kada prireiks tokios paslaugos. Tai ar vertėjo ruoštis, investuoti į tokią reklamą, dėti kitas pastangas ir nuoširdžiai pasakoti apie savo paslaugas lankytojams, kurie jomis nepasinaudos, tačiau iš smalsumo vis tiek Jūsų laiku mielai pasinaudos? :) Šio klausimo atsakymą gali žinoti tik parodoje dalyvavę, tikrai būtų įdomu sužinoti dalyvių nuomonę.

 

Parodų skaičius

Kaip vėliau supratau iš viso buvo net 3 parodos vienoje parodoje. Tai “Svajonių Vestuvėms”, “Moters Pasaulis”, “Lietuviškas gaminys”. Tačiau vaikštinėjant aiškios ribos tarp šių parodų man nepavyko rasti. Galbūt todėl, kad jos ryškios ir nebuvo, galbūt ne toks atidus ir buvau. Todėl, pavyzdžiui, atėjus ir nusiteikus ieškoti vestuvinių paslaugų, eksponuojamos kasdieninės buities prekės: valymo priemonės, siurbliai šiek tiek blaškė ir nederėjo prie puošnių vestuvinių suknių ir žiedų.

 

Skirtumas tarp parodų

Susidarė įspūdis, kad esminis skirtumas tarp šių parodų, jog “Moters pasaulis” skirta daugiau parduoti prekes, paslaugas. Todėl man daugelis stendų priminė turgaus, prekybos miestelio “Urmo” variantus. O “Svajonių vestuvėms” atvirkščiai pristatyti, parodyti ir pasidžiaugti esamomis prekėmis ir paslaugomis. Galbūt todėl, man asmeniškai, nors stendų “Svajonių vestuvėms” buvo gerokai mažiau, tačiau jie pranoko “Moters Pasaulis” esančius. O gal todėl, kad pristatant paslaugas reikia daugiau pamąstyti kaip paruošti stendą. O gal dėl to, kad vestuvių rinka mieliau?

 

1

Lankytojus pasitiko viešnia įsikūrusi vaišių stalo viduryje su reklaminiais lankstinukais ir šypsena. SVAJONIŲ VESTUVĖMS, KAUNAS. 2009

 

Parodoje dalyvavę personažai

Nemažai parodos dalyvių savo lankytojus bandė stebinti įvairiais personažais. Parodoje „Svajonių Vestuvėms“ pirmiausia lankytojus pasitiko viešnia įsikūrusi vaišių stalo viduryje su reklaminiais lankstinukais ir šypsena. Man asmeniškai, pirmą kartą teko matyti tokį dalyką. Salonas „Tarp gėlių“ pastatė šaunų kareivėlį ginti įmonės garbės. Tik gerokai vėliau supratau, kad tas pat kareivėlis atlieka ir husaro vaidmenis įprasto darbo metu. „Moters pasaulyje“ klaidžiojo sotus, pamaldus vienuolis, o Giedrės riešutėlių pardavėjos dėvėjo voveraitės kepuraites. Kartais pražingsniuodavo keletas mergaičių su dailiomis skrybėlaitėmis. Sūrius su smetona pristatė stiprios moteriškės. Taip pat stendų šeimininkai buvo apsitaisę ir profesiniais drabužiais, jeigu virėjai, tai dėvėjo kepures, kurie čia pat virė firminius produktus ir kvietė jų paskanauti. Sodindami lankytojus į paruoštas kėdes, vikriai ir greitai sukosi kirpėjai.

 

 

 

Stendų kokybė ir įmonių prisistatymas

Tikrai stendų buvo galima pamatyti įvairių ir studentiškų kuklių, ir puošnių prabangių. Produkcijos reklaminiai plakatai, nuotraukos dažnai pagyvindavo stendų sienas. Skoningas stendo apstatymas, tinkamai parinktos spalvos, pridėtos išskirtinės priemonės ar idėjos reprezentuojančios veiklą darė stendus išskirtinius. Mačiau stendų atstovų, kurie norėdami, kad juos išgirstų daugiau žmonių į pagalbą pasitelkė garso techniką. Kalbėjo su lankytoju per mikrofoną, o jų pokalbio galėjo klausytis ir praeiviai. Tai reiškė du dalykus papildomą lankytojų pritraukimą ir kaimyninių stendų priekaištus dėl pakankamai nemažo pokalbių garso. Technologijos taip pat smarkiai naudojamos parodoje, dideli plazminiai TV, pasistatyti nešiojami kompiuteriai, projektoriai stenduose, manau, kad retą nustebino. Dažniausiai prie stendo budėdavo ir įmonės atstovai, tačiau atsirado ir tokių, kurie buvo niekieno neprižiūrimi ir lankytojui palikta laisvė savarankiškai peržiūrai. Kalbant apie įmonių atstovų kompetenciją, ne visi stendų organizatoriai moka pasakoti apie savo produktus, paslaugas, kai kurie atlieka samdomo darbuotojo vaidmenį ir mažai domisi reikalais, kurie peržengia pareigybės ribas.

 

Ne visi stendai sulaukė vienodo lankytojų dėmesio

Daugelyje stendų virė veiksmas, diskusijos, pokalbiai, tačiau ne visi stendai sulaukė vienodo lankytojų srauto. Žinoma, kad pirmiausia tai priklausė nuo teikiamų produktų, paslaugų. Antra, pakankamai svarbus prisistatymas ir stendo trauka. Man lankantis parodoje, pastebėjau, kad „Moters Pasaulyje“ moterų dėmesį labiausiai traukė kosmetika, kirpėjų paslaugos, valymo priemonių pristatymai, kulinarijos gaminiai, virtuvės puošmenos, pirštinės, kepurės, šalikai, mažos dovanos, suvenyrai. Žymiai liūdnesni buvo techniką, meno kūrinius pristačiusių stendų atstovų veidai. „Svajonių Vestuvėms“ parodoje atklydusios iš „Moters Pasaulis“lankytojos didesnį dėmesį dažniausiai skirdavo čia įmaišytiems kasdieniams produktams.

 

Man labiausiai patikę stendai parodoje „Svajonių Vestuvėms“

Jeigu būtų rengiamas „Geriausio stendo konkursas“, manau, kad favoritais turėtų būti „Daukšiagirės dvaro konditerijos“, mados namų „VAMP“ ir fotografo Manto Janavičiaus „FOTOLAIKAS“. Šie stendai išsiskyrė ir patiko man labiausiai. Tiesa, surengti stendo konkursą idėja nėra nauja, tačiau gali paskatinti parodos dalyvius dar labiau pasistengti. Juk nesunku pasirūpinti keletu diplomų, kurie gali būti puikus pripažinimas stendų šeimininkams ir kartu dar vienas smagus parodos prisiminimas. O gal ir buvo rengiamas tokio tipo konkursas?

 

Taigi Jums tikriausiai įdomu, kuo man išsiskyrė stendai – favoritai?

 

2

Daukšiagirės dvaro konditerija. Stendo šerdis nuostabi foto su vestuvine nuotaka, kuri žvelgia čia pat į...

 

3

...į sustatytą dešimties orginalių tortų ekspoziciją, nors nuotraukoje jaunoji jau į vieną tortą įsikibus... Ak tas lietuvaičių godumas ir stendo organizatorių originalumas. Daukšiagirės dvaro konditerija, SVAJONIŲ VESTUVĖMS, KAUNAS. 2009

 

Pirmiausia sužavėjo, „Daukšiagirės dvaro konditerija“, kurios stendo šerdis didžiulė nuotrauka su jaunąją, kuri viena ranka įsikibusi į tortą, tačiau žvelgia į dešinę, į čia pat jau stende sustatytą dešimties originalių tortų ekspoziciją. Sujungti nuotrauką ir išstatytus tortus - idėja tikrai labai gera ir įdomi. Tuo labiau, kad ir tortai neprasti, kaip meno kūriniai. O kaip išdidžiai, prasmingai skamba jų vardai: prabangos dvelksmas, gyvenimo laiptai, Viktorija, aistra...

 

 

4

Ne vieno praeivio žvilgsnį patraukė profesionaliai įrengtas mados namų "VAMP" stendas.  SVAJONIŲ VESTUVĖMS, KAUNAS. 2009

 

Įdomus mados namų „VAMP“ stendas, jame buvo eksponuojama dešimt baltų vestuvinių suknelių šviesiai žaliame su kažkokio augalo motyvų fone. Suknelės visos sustatytos prie vienos sienos, suorganizuotas apšvietimas iš viršaus. Apstatyta dar aštuoniais gėlių stulpeliais, kurių viduryje stalas įmonės atstovams. Ant stalo žinoma, šampanas ir taurės prisidedančios prie vestuvinės, šventinės atmosferos kūrimo. Viskas derėjo gerai ir sukūrė tikrai tarpusavyje derantį, vestuvių rinkoje dirbančios solidžios įmonės įvaizdį.

 

 

5

Vestuvių fotografas Mantas Janavičius savo stende pasitinka būsimas klientes. SVAJONIŲ VESTUVĖMS, KAUNAS. 2009

 

Vestuvių fotografo Manto Janavičiaus „FOTOLAIKAS“ stendas kaip ir turėtų būti tokio tipo paslaugose iš karto mano dėmesį patraukė fotografijos dėka. Nuotraukoje puiki nuotaka, kuri žvelgia viliojančiai visiems lankytojams tiesiai į akis. O čia pat prie fotografo padėtas pagrindinis darbo įrankis – NIKON fotoaparatas ir pastatyti dveji solidūs vestuviniai albumai, sudarė nebe pirmus metus dirbančio šį darbą profesionalaus vestuvių fotografo įspūdį. Dėmesį traukė besikeičiančios nuotraukos nemažo TV monitoriaus ekrane, o nesiblaškyti padėjo stende dominuojanti juoda spalva.

 

 

6

Prie stendo "Pabėgusi nuotaka 2". SVAJONIŲ VESTUVĖMS, KAUNAS. 2009

 

Taip pat puikius stendus turėjo „Viduramžiai“, vestuvinės suknelės „DIORA“. „Viduramžių“ stende atsispindėjo viduramžių dvasia, stendą saugojo ir savo svajonių damos laukė klūpantis šarvuotas riteris. Mano dėmesį patraukė ir nuotraukų siena „Pabėgusi Nuotaka 2“, galbūt dėl to, kad buvau matęs tą puikų, jų susuktą filmuką apie tikriausiai nuo jaunikių pabėgusias nuotakas. „Bajorkiemis“ stendą apstatė bajoriškais baldais ir prisėdusius lankytojus vaišino gardžiais skanėstais. Apšvietimo sprendimu išsiskyrė „ApieVestuves.lt“ komandos paruoštas stendas. Būgnų ritmu pasitiko „Drum Party“, o deganti ugnis ir ugnies šou buvo pristatomas „Ugnies Rato“ fakyrų stende.

 

Nemokami kvietimai į parodą - sveikintinas sumanymas

Jeigu organizavimo kaštai leidžia, tai nemokami dalykai visuomet sulaukia visuomenės dėmesio. Todėl, galvoju, kad didelį lankytojų srautą generavo „Laisvalaikio“ kortelės, atsispausdinti kvietimai iš svetainių: Vestuves.lt, apievestuves.lt ir kiti pakvietimai, kurie suteikdavo lankytojams į parodą patekti nemokamai.

 

Bendras įspūdis ir dalyvavimo nauda

Kaip lankytojas tikrai pamačiau nemažai įdomių personažų, prisistatymų ir kitų smulkmenų. Apskritai bendras įspūdis geras, įdomu pavaikštinėti, prasiblaškyti. Nors neturėjau tikslo kažką įsigyti, pirkti, tačiau jeigu, pavyzdžiui, būčiau susidomėjęs vestuvinėmis paslaugomis, tai galbūt man būtų reikėję žymiai didesnio asortimento, kad būtų galima organizuoti savo svajonių vestuves. Ir tikrai, vestuvinių paslaugų pasiūla nebuvo didelė „Svajonių Vestuvėms“ – prisistatė daugiau kaip trisdešimt įmonių. Vadinasi, kai kurios įmonės neturėjo parodoje konkurencijos ir tai buvo puiki galimybė užkariauti atėjusius klientus. Ar pasiteisino vestuvinių paslaugų pristatymas parodoje „Moters Pasaulis“. Ar daug atėjo tikslinių lankytojų? Atsakymą sunku rasti ir jo reikia ieškoti, kaip minėjau straipsnio pradžioje, - dalyvių išsakytose mintyse. Tačiau aišku, kad moters pasaulyje turi būti, ne tik vestuvės kaip viena iškilmingiausių švenčių, o ir pilkos kasdienybės - buitiškų prekių ir paslaugų.

 

Pasakojimą gali pagyvinti daugiau nuotraukų iš šių parodų:

 

Parodoje "Svajonių Vestuvėms" (2009.11.05)

Damos, moterys, merginos, panelės lankėsi parodoje "Moters Pasaulis" (2009.11.05)

 

P.S. Buvau kevirtadienį, penktadienį apie vidurdienį po keletą valandų. Kas vyko savaitgalį nežinau, tačiau numanau, kad žmonių tikrai netrūko.

 

Lapkričio 9, 2009 parašė fotoRomantikas

 


 

NUOTRAUKŲ GALERIJOS

Foto galerijos: vestuvinės nuotraukos, renginių, parodų akimirkos ir laisvalaikio fotografija.

 

 

< sugrįžti atgal

STRAIPSNIAI

Straipsniai apie vestuves, patarimai jaunavedžiams ir vestuvininkams, vestuviniai tostai, palinkėjimai, vestuviniai žaidimai.

 

TEIKIAMOS PASLAUGOS

Vestuvių fotografas, balti balandžiai vestuvėms, šventinė atributika ir kita.

 

 

 

Copyright © 2009 Fotoromantika.lt All rights reserved.